13 Temmuz 2009 Pazartesi

Shevchenko Fenerbahçe'ye geliyor mu?


Andriy Shevchenko için büyük çaba sarfeden Fenerbahçe yönetimine en büyük yardım, Ukraynalı futbolcunun eşinden geliyor. İngiliz magazin basınına konuşan Pazik, "İstanbul Sheva için yeni bir başlangıç olabilir" dedi.

Gazeteport'un haberine göre; Dünya futbolunun en önemli isimlerinden Andriy Shevchenko adım adım Fenerbahçe'ye geliyor!..

Ukraynalı golcünün menajeri Oscar Damiani, yaptığı açıklamada, Sarı-lacivertli kulübün çok etkileyici olduğunu söylemiş ve transfere yeşil ışık yakmıştı. Fenerbahçe'ye bir iyi haber de Shevchenko'nun top model eşi Kristen Pazik'ten geldi.

"HUZURU İSTANBUL'DA BULABİLİRİZ"

2006 yılında bir mayo firmasının çekimleri için geldiği İstanbul'a adeta aşık olan Pazik'in Fenerbahçe'ye transfer olması için eşi Shevchenko'ya baskı yaptığı ortaya çıktı.

Pazik, İngiltere'de magazin basınına yaptığı açıklamada, "İstanbul'un hem benim hem de Sheva'nın kariyeri için yeni bir başlangıç olacağını düşünüyorum. Aradığımız huzuru orada bulabiliriz" diye konuştu.



şevçenko shevcenko sevchenko fenerbahçe'ye fenere geliyor mu? resimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder